Przeglądarka, która dba o Twoją prywatność – i o to, co robisz online - Vivaldi, jest na prawdę niesamowita.
Vivaldi to szybka, prywatna i bezpieczna przeglądarka, która blokuje reklamy i trackery. Nie śledzi Cię, ponieważ nie wykorzystuje Twoich danych. Odwiedzane witryny, to, co wpisujesz w przeglądarce, pobierane pliki — to wszystko Twoja sprawa prywatna. Ma wbudowany moduł Ad Blocker umożliwiający blokowanie natrętnych reklam, szybsze ładowanie stron internetowych i ochronę urządzeń przed złośliwymi reklamami i modułami śledzącymi bez rozszerzeń. Ale skupiając się na rozwijaniu przeglądarki, pozostaje również na bieżąco z aktualnymi i potencjalnymi zagrożeniami dla prywatności osób z niej korzystających, jednocześnie edukując jej użytkowników, podnosząc ich świadomość i walcząc o zmiany.
- 3 powody, dla których wybór przeglądarki jest ważny — ten wpis na blogu Vivaldii wyjaśnia, dlaczego prywatność powinna być najważniejsza przy wyborze przeglądarki i na co ludzie powinni zwracać uwagę.
- Google nadal jest poza tymi tematami – mówimy o tematach, przerobionym przez Google FLoC, który wciąż śledzi i profiluje użytkowników (a większość z nas uważa, że szpiegowanie użytkowników jest złe).
- Dyrektorzy generalni wypowiadają się na temat prywatności danych i dobrego samopoczucia w Internecie — specjalna rozmowa z okazji Dnia Ochrony Danych na temat prywatności użytkowników i rzecznictwa z dyrektorem generalnym Vivaldi, Jonem von Tetzchnerem i dyrektorem generalnym Startpage , Robertem EG Beensem.
- Kampania zakazu reklam przeciwko inwigilacji — Vivaldi w 100% popiera inicjatywę Norweskiej Rady Konsumentów, aby uwolnić się od ciągłego nadzoru i wysoce spersonalizowanego targetowania użytkowników w Internecie.
- European Digital Rights PrivacyCamp22 Panel – EDRi zaprosiło dyrektora generalnego Jona do wzięcia udziału w panelu na temat Regulacji reklam z nadzoru nad Atlantykiem, podnosząc świadomość problemu i tego, co ludzie mogą zrobić, aby go powstrzymać.
- Our Own Devices Podcast — Jon niedawno dołączył do gospodarza podcastów Nadagopal Rajan z The Indian Express, jednej z renomowanych indyjskich gazet, aby porozmawiać o tym, ile przeglądarek śledzi i sprzedaje aktywność użytkowników oraz jaką Vivaldi oferuje alternatywę.
Jak powiedział niedawno Co-Founder/CEO :
„Oczywiście jest wybór. A jeśli ludzie wybierają produkty, które mają lepszy pogląd na to, jak ich dane powinny być wykorzystywane lub nie (najlepiej nie), to dobry początek, ponieważ starają się uważać na ślady, które zostawiają w Internecie (jak umożliwienie im blokowania trackerów, aby utrudnić jednym śledzenie innych). Ale w rzeczywistości nadal wierzę, że potrzebujemy, aby społeczeństwo zajęło stanowisko również tutaj. I ja myślę, że to jest jeden z powodów, dla których wszyscy musimy starać się wpłynąć na polityków, aby postępowali właściwie, i jest ruch w tym kierunku w jego kierunku, zarówno w Europie, jak i w USA”
Jon von Tetzchner, CEO
Brak komentarzy
Prześlij komentarz