Slider

Jak utworzyć profesjonalną stopkę w wiadomości email


Podpis wiadomości e-mail to fragment informacji wysyłany na końcu wiadomości e-mail. Ten typ podpisu można zbudować w większości klientów poczty e-mail, w tym w Windows Live Mail i Outlook Express. Możesz nawet domyślnie zastosować podpis e-mail do wszystkich wychodzących wiadomości e-mail.


Większość ludzi używa swojego imienia i nazwiska do podpisu w wiadomości e-mail, aby powiedzieć, od kogo pochodzi e-mail, bez konieczności wpisywania go za każdym razem, gdy wysyłają nowe wiadomości. Jeśli pracujesz w firmie, możesz użyć podpisu e-mail, aby wyświetlić logo firmy, numer telefonu i faksu, alternatywny adres e-mail itp.


Niektóre programy pocztowe umożliwiają dodawanie wielu podpisów, dzięki czemu możesz mieć jeden do służbowych wiadomości e-mail, jeden do wiadomości prywatnych, a drugi do wiadomości e-mail wysyłanych do znajomych, które zawierają dowcipną uwagę lub inną zawartość, której nie chcesz udostępniać innym Grupa ludzi.


Bez względu na uzasadnienie tworzenia podpisu e-mail i niezależnie od tego, co będzie zawierał podpis e-mail, możesz go dość łatwo zrobić w większości programów pocztowych.


Poczta dla systemu Windows 10 to program pocztowy wyraźnie różniący się od Windows Live Mail i jego przodków, więc konfiguracja Poczty dla podpisów e-mail działa również nieco inaczej.


Podpisy e-mail w Windows Live Mail i Outlook Express
Oto jak zrobić podpis e-mail w tych programach:


Przejdź do pozycji menu Plik > Opcje > Poczta. Innym sposobem, aby się tam dostać, jeśli menu Plik nie jest dostępne w Twojej wersji programu, jest użycie Narzędzia > Opcje.

  • Otwórz kartę Podpisy.
  • Wybierz Nowy w obszarze Podpisy.
  • Zbuduj swój podpis e-mail w obszarze Edytuj podpis.
  • Po zakończeniu wybierz OK.

Podczas tworzenia wiadomości możesz wybrać podpis, którego chcesz użyć:
  • Przejdź do Wstaw > Podpis. Przytrzymaj klawisz Alt, jeśli nie widzisz paska menu.
  • Wybierz żądany podpis z listy.

Podpis w wiadomości e-mail jest w zasadzie rozszerzeniem każdego e-maila, więc chcesz mieć pewność, że spełnia on swój cel, nie będąc zbyt dużym obciążeniem dla odbiorcy.


Wskazówki dotyczące tworzenia podpisów e-mail
Na przykład postaraj się ograniczyć podpis wiadomości e-mail do czterech do pięciu wierszy tekstu. Wszystko, co jest dłuższe, jest nie tylko trudne do odczytania i spojrzenia na nie, ale może być rozpraszające na pierwszy rzut oka, ponieważ pod zwykłym e-mailem jest tak dużo tekstu. Może nawet wyglądać jak spam.

Obszar podpisu wiadomości e-mail jest zwykle przeznaczony tylko na zwykły tekst, co oznacza, że ​​nie zobaczysz wielu podpisów wiadomości e-mail z fantazyjnymi obrazami i animowanymi GIF-ami. Możesz jednak wzbogacić swój podpis o formatowanie HTML.

Jeśli często wybierasz inny podpis e-mail, na przykład podczas wysyłania wiadomości e-mail służbowej zamiast prywatnej, możesz rozważyć skonfigurowanie podpisu e-mail dla każdego konta. W ten sposób, gdy wyślesz wiadomość e-mail ze swojego konta służbowego, dołączy on na końcu firmowy podpis e-mail, a podczas pisania wiadomości z innych kont można zamiast nich użyć innych podpisów.


Jeśli podpis wiadomości e-mail nie jest wysyłany do każdej wysyłanej wiadomości e-mail, wróć do kroku 2 powyżej i upewnij się, że opcja Dodaj podpisy do wszystkich wiadomości wychodzących ma zaznaczone pole. Zwróć także uwagę na drugą opcję pod tą o nazwie Nie dodawaj podpisów do odpowiedzi i wiadomości przesyłanych dalej — odznacz tę opcję, jeśli chcesz, aby te wiadomości również zawierały podpis.

EDYTORY ONLINE do TWORZENIA CIEKAWYCH PODPISÓW EMAIL



https://newoldstamp.com/editor/


https://www.mail-signatures.com/signature-generator/#/user-graphics




3
( Hide )
  1. Super poradnik! Takie rzeczy bardzo się przydają jeśli np. prowadzi się własną firmę i trzeba wysłać maila o charakterze biznesowym. Będąc przedsiębiorcą, oprócz takich szczegółów należy też zadbać o skuteczną reklamę. Dobrym przykładem są koszulki reklamowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jakiś czas temu musiałam stworzyć taką stopkę, ponieważ od niedawna zarządzam swoją firmą. Póki co jej rozwój idzie mi całkiem dobrze, ale muszę jeszcze poszukać odpowiedniego producenta, który produkuje nadstawki na palety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpis jest kluczowym elementem każdej wiadomości e-mail, który pozwala szybko zidentyfikować nadawcę oraz może zawierać dodatkowe informacje, takie jak logo firmy czy dane kontaktowe. Ograniczenie długości podpisu do czterech do pięciu wierszy tekstu jest świetną zasadą, która sprawia, że podpis jest czytelny i nie rozprasza uwagi odbiorcy. :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Imags

blogger
© ZNOTATNIKA.PL all rights reserved
implementation with by FirmART